czwartek, 14 marca 2013

Miętowy cukierek

Witajcie! Jak Wam się podoba nowa kolekcja Miętowy cukierek ?
Bo chyba wszyscy już wiedzą, że Galeria Papieru wypuściła kolejną nową kolekcję??


Ja jestem zachwycona. Przyznam, że kiedyś nie lubiłam tych kolorów. Moja mama zawsze nazywała je "majtkowymi". Ale teraz te kolory to jedne z moich ulubionych. Uwielbiam ich połączenie z brązem. I tak też połączyłam je na tej kwiatowej kartce.
Do Miętowego cukierka dodałam trochę brązowego Kapuśniaczka oraz zielonych listków-ten zielony papier znajdziecie w Kapuśniaczkowym bloczku





9 komentarzy:

  1. Wspaniala kartka, kolekcja papierkow tez!

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh :))) Też ostatnio polubiłam "majtkowe" kolorki :p Marzę nie tylko o jakimś ciuszku ale przede wszystkim o kolekcji z GP.
    Karteczka świetna. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam tylko powiedzieć że; dawno mnie nic tak nie urzekło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "majtkowe" kolory? padłam..;D hahaha.. jak będe miała złu humor, to będę wchodziła na bloga by to jeszcze raz przeczytać;D
    karta świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe. Zapraszam ;) Choć teraz tak się zastanawiam-nigdy nie miałam majtek w tym kolorze. Ale zapewne kiedyś, w czasach PRLu były tylko takie majty i tak się mojej mamie kojarzy ;)

      Usuń
  5. Śliczna! I mnie te kolory majtkowe zawsze śmieszą :) no cóż, ale skojarzenie jest :) Niemniej jednak - kolekcja cudna :) aż miło się tnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehehe "majtkowe kolorki" uśmiałam się:D Karteczka po prostu mistrzostwo świata jak to u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 27 yrs old Project Manager Aurelie Croote, hailing from Haliburton enjoys watching movies like "World of Apu, The (Apur Sansar)" and Yo-yoing. Took a trip to Old Towns of Djenné and drives a Aston Martin DB5. kliknij w link teraz

    OdpowiedzUsuń