środa, 29 maja 2013

Album Komunijny Veroniki

Dzisiejszy album powstał na bazie szarych papierów Aż nastanie świt                
Bardzo długo nie mogłam się do nich przekonać no a teraz oderwać się od nich nie umiem. Uwielbiam łączyć je z innymi kolekcjami-pasują do wszystkiego. Tutaj znaleźć można dodatkowo Świerszcz za kominem, Usłane różami a nawet Jutrzenkę
Czy u Was też są takie ulewy bez przerwy? Nie mam na myśli teraz ale ogólnie ostatnie dni. U mnie teraz jest przepiękna pogoda-świeci słoneczko, jest upał. Tak srawda. amo było wczoraj ale wieczorem tak dowalił deszcz, że mój ogródeczek pływał dosłownie.  Jakaś pani na placu zabaw straszyła mnie, że nie będzie lata. Chyba to nie prawda?!  No, błagam, powiedzcie, że to nieprawda...















5 komentarzy:

  1. CUDOWNY! PIĘKNE KOLORY, CUDOWNA KOMPOZYCJA KWIATOWA...WSZYSTKO DOPRACOWANE PERFEKCYJNIE! REWELACJA! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudo.... jestem zachwycona! Piękna praca i pracochłonna, ale efekt oszałamiający :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny album,te kolory i kwiaty !!!

    OdpowiedzUsuń