poniedziałek, 3 czerwca 2013

Śpij...

Dobry wieczór ;)
Muszę Wam powiedzieć, że zrobić zdjęcie Lili podczas snu jest niezwykle trudno, gdyż ona natychmiast po tym jak wejdę do pokoju zrywa się na równe nogi. Nawet w nocy. Julia wręcz przeciwnie. Nie obudzi jej absolutnie nic. Można dosłownie imprezę zrobić przy jej łóżku a ona ani drgnie.
To zdjęcie udało mi się zrobić podczas tygodnia, o którym tutaj Wam wspominałam-gdy Lilusia wstawała o 3 nad ranem. I potem jak padała popołudniu to można było choć chwilkę popatrzeć na tą śpiącą królewnę. Ale chyba wspominałam Wam, że na szczęście wszystko wróciło do normy i teraz znów stałam się obiektem zazdrości wielu mam, gdyż Liluśka chodzi spać około 20:00 razem z Julią i wstają około 7 (chyba, że Julia śpi u babci to młodsza poleży i do 9:00) No i co ważne-śpi 3 godzinki w ciągu dnia.  :))  Wszystkim mamom życzę takich aniołków ;)

Scrap powstał na papierach Galeria Papieru a główną ozdobę stanowi ornament z Wycinanki





12 komentarzy:

  1. Prześliczny !! Kolory cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalny :)) A Lili cudowna :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca! a maluch...uroczy słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny scrap, a jak bosko uchlapany; jak dla mnie - mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna, magiczna praca w fantastycznych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest cudowna.Pod kazdym wzgledem dopracowana. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny layout!!! I te chlapania... Mmmmm...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny layout!!! I te chlapania... Mmmmm...

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny! chciałabym tak sprawnie posługiwać się mediami.

    OdpowiedzUsuń
  10. ach śpij, bo właśnie...FANTASTYCZNE DZIEŁO:)

    OdpowiedzUsuń
  11. absolutne cudo! podziwiam kolory i faktury! CU-DO

    OdpowiedzUsuń