środa, 21 sierpnia 2013

Albumik dla malucha

Witajcie ponownie! 
Dzisiaj przybywam z kolejną pracą z nowej kolekcji, która lada moment zagości na półkach 
Galerii Papieru. Miałam tą przyjemność, że mogłam ją otrzymać jako jedna z pierwszych, zanim Wy będziecie mogli ją kupić  i właśnie dlatego możecie obejrzeć moje prace z tej kolekcji już teraz.
Jak dla mnie kolekcja ta jest prześliczna. Bardzo podoba mi się odcień zielonych papierów. Ten niebieski jest taki zgaszony, między szarym a niebieskim. Naprawdę wart zainteresowania. Zwłaszcza, że kolekcja ta nada się do prac Świątecznych, dziecięcych ale też i tych męskich, a takich papierów zdecydowanie brakuje na naszym rynku.
Jestem ciekawa co sądzicie o tych papierkach.
Miłego dnia.
Zuzia
ps. Nie byłabym sobą, gdybym nie pomieszała kolekcji-to kolejna kolekcja, która świetnie łączy się z pozostałymi. (tutaj z kolekcją Świerszcz za kominem)












8 komentarzy:

  1. kolejny fantastyczny album :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczny albumik perfekcyjne wykonanie:) a kolekcja jest naprawdę cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, dopracowany w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zu, wszystko co robisz jest takie gustowne i slieczne.
    Pozdrawiam cieplo.
    Kasia z Alzacji;))

    OdpowiedzUsuń
  5. ale przecudny ;)) szkoda, że nie mam gdzie składować takich cudeniek.. bo już dawno bym zamówiła ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam , na takie pamiątki zawsze się znajdzie miejsce ;)

      Usuń
  6. Świetny albumik! Ależ te przeszycia dodają uroku!
    Pozdrawiam serdecznie, Katarynka

    OdpowiedzUsuń