niedziela, 3 listopada 2013

Na podobraziu

Uwielbiam długie weekendy :) Mimo, że tym razem święto nastrajało raczej mało optymistycznie to i tak perspektywa trzech wolnych dni była bardzo przyjemna. Spędziłam mnóstwo czasu przy biurku, robiąc prace dla czystej przyjemności.
Oprócz czystych i schludnych albumów, które robię w sporych ilościach jak wiecie, lubię sobie czasami pochlapać farbami i pobawić przeróżnymi mediami. Sprawia mi to ogromną przyjemność. Jak to dobrze, że dziś jest niedziela, więc jeszcze mam sporo wolnego czasu tylko dla siebie.
Dzisiejszą pracę wykonałam na bazie podobrazia malarskiego. Na zdjęciu Julia ze swoją ulubioną koleżanką. Uwielbiam to zdjęcie-doskonale obrazuje charaktery obu dziewczyn-jak widać na pierwszym planie moja Julia-mina mówi sama za siebie... ;)
Na pracy znajdziecie całą masę Wycinanek,
natomiast bazę stanowi czarny papier z kolekcji Ciemna noc
Użyłam tu też farbek 13arts oraz pasty modelującej















4 komentarze:

  1. Świetna praca a zdjęcie rozbraja :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo!!! Uwielbiam Twoje prace w każdym wydaniu, pięknie wychodzą Ci zarówno "grzeczne" albumy, jak i lekko bałaganiarskie prace :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńko :) wszystko mi się tu podoba :) z resztą wszystkie Twoje prace są piękne i wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń