piątek, 1 stycznia 2016

2015

Szybki przegląd minionego roku.

Rok 2015 upłynął mi pod znakiem albumów, których stworzyłam niezliczone ilości. 
Pokaże tu tylko niewielką ich ilość.
Oczywiście głównie z papierów z  Galerii Papieru





Layotów w 2015 było niewiele. Może w 2016 to nadrobię...

ale za to było kilka wyjątkowych projektów, wymagających ode mnie szczególnych nakładów pracy ;)
Najważniejszy z nich to  podobrazie stworzone na cele charytatywne wspólnie z dziećmi 
ze Szkoły Podstawowej nr 6 w Opaczy. 
To było COŚ!!! Sprzedaliśmy to za konkretną sumkę. :)


no i rozety... Długie godziny, nieprzespane noce dla takiego efektu...

...czasem czuję, że jestem Superbohaterem ;)

 Życzę wszystkim, aby nowo rozpoczęty ROK 2016 był dla Was wspaniały!
Mi wystarczy, aby nie był gorszy od poprzedniego :)

2 komentarze:

  1. Piękny dorobek i cudne prace (oglądam i podziwiam od dawna)
    Aby Nowy Rok obfitował w nowe wyzwania i niezapomniane piękne chwile
    Pozdrawiam cieplutko ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne to podsumowanie. Rozety zaskakujące, o superbohaterko! Wszystkiego dobrego na Nowy Rok ;)

    OdpowiedzUsuń